0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ser helskumt ut på forumet. Bättre före. Eller så måste jag skaffa en större platta än 7" så det inte känns så "instängt"
Jag har aktiverat den responsiva designen nu.Det kan behövas lite finjusteringar, frågan är om signaturen ens skall finnas i mobilversionen?Vad tycker ni?Skall den vara kvar så skall den självklart vara full bredd.Att designen ser lite ålderstigen ut är nog mest en vanesak, den som gjort uppgraderingen tyckte att min tidigare design var ålderstigen...Men visst, det finns vissa färger som jag kommer att byta ut när jag får tid.T.ex. så är ju läsbarheten med svart(are) text bättre än med någon annan färg.Gillar man inte det nya utseendet så kan man välja "Use CS Theme" längst ned på sidan.Hela tanken med att göra forumet responsivt har flera grunder:1. Google straffar de som inte mobilanpassar sina sajter.2. Allt fler besöker sidan via mobiltelefon, är troligen fler än 50% av besökarna idag.3. Sidan ÄR besvärlig att besöka via mobiltelefon som den varit, så det fanns ett faktiskt praktiskt behov av det också.Ni får mer än gärna komma med specificerade saker som ni tycker var bättre förr.Att all info inte finns med på mobilversionen får man nog acceptera, min tanke är i alla fall att det som behövs skall finnas där.@Zyberdude: Kan du bifoga en skärmdump över hur det ser ut på din platta, jag har aldrig testat på någon så liten platta
Det jag tycker är konstigast och säkerligen många fler, det går inte att logga in på forumet. Ett helvetes bök att göra inlägg utan att vara medlem är det också. Mvh/Tågråttan