Antal personer som röstat: 27
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det blir bra med tre, kom gärna med kommentarer då jag för egen räkning funderar lite på hur värmepumpsmarknaden har förändrats på dom åren jag jobbat inom den och vad som är viktigast för kunderna
Gå in på samsungs hemsida och leta efter åf nära dig och titta samtidigt var deras närmaste servicepartner för värmepumpar går att finna.Fundera sen varför inte alla säljer samsung värmepumpar och varför sen de "seriösa" backar när det gäller samsung.Om du fortfarande vill ha en samsung så kontakta en postorderfirma som finner bäst och försök få pumpen hem till dig innan installatören kommer eller få installationsbeskrivningen.så kan du ju förbereda mycket för att få en så bra installation som möjligt och installatören kan då lägga sin tid på finsnajset.Allra bäst är att ha en dialog med snubben där ni kan fördela arbetsuppgifterna.
Vi provade att ha samsung i sortimentet just på grund av att jag sökte en låg innerdel till sortimentet.Har några stycken Smart Comfort och har inte hört något negativt från kunderna, däremot så gillade inte montören att montera dessa , minns nu inte riktigt varför men han tyckte inte dom var så smidiga att montera och då försvann dom ur sortimentet.Är en vanegrej så vissa tycker säkert dom är helt ok att montera.Hade lite svårt att få tag på supporten när jag hade några frågor och det gjorde väl inte direkt saken bättre, kanske är betydligt bättre nuförtiden