... idag öppnar det en ny butik för alla oss hemma-rörpulare : VVS-butiken i söderort (Segeltorp)
http://landbergs.webbhandel.se/ .
Webbutiken öppnar idag och där kan man ju handla om man händelsevis inte skulle vara stockholmare

, den fysiska butiken kommer att öppna i mitten av sept.
Jag har under sommaren konverterat vårt hus från direktverkande el till bergvärme och då går det ju som bekant åt en hel del kopplingar och böjar.
Jag fastnade tidigt för att använda presskopplingar för kopparrören till radiatorer och denna butik har ett i det närmaste komplett sortiment av både press- klämring- och lödkopplingar
och det till priser som i de flesta fall slår Rinkaby rörs ....!!! Detta beroende på att de importerar allt själva och inte går via grossister. Dessutom har de/kommer de att ha maskiner för presskopplingar för uthyrning.
Jag har handlat av dem flera gånger under sommaren trots att de inte har öppnat officiellt, och kan bara ge fem blåslagna tummar upp för deras service sortiment och priser.
Peter öppnade till och med butiken en söndag så att jag kunde få tag i de sista kopplingarna för att kunna avsluta mitt projekt.

Världsklass....