0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
jag har 12an och är riktigt nöjd med den, skulle garanterat ha klarat mig med 9an också då ytan den värmer är begränsad.jag kör den alltid i silent läge och då är den ljudlös (jag är ljudkänslig) enda ljudet som kommer kommer från den är när den rör flärpen till luftflödet vid avfrostning, och det sker inte oftaÄven utedelen är så gott som ljudlös, den står utanför sovrummet men hörs inte, jag var ute på baksidan i mörkret nyligen, trodde att pumpen inte gick just då, men så kände jag att fläkten blåste luft.jag ser inget kondensvatten/is under utedelen, samtidigt så har jag ett stort berg med is under min gamla värmepump som avfrostar oftajag är så nöjd med min så jag kommer köpa en likadan till övervåningen.WiFi styrningen var lite jobbig att komma igång med, lyckades inte med att få igång styrningen över internet före januari 2017, men antagligen tack vare att Samsung uppdaterade appen så har det sedan dess fungerat helt problemfritt med det.Med standard inställning så kommer Check Filter upp alldeles för ofta (jag hade inte ett endast dammkorn på mitt filter när Check Filter kom upp första gången) men i appen så kan man höja tidsintervallet för denna varning/meddelande
Är du fortfarande nöjd med din Samsung?Står i valet och kvalet att köpa en ny pump och då är denna eventuellt med som en kandidat.