Click Here!
Annonsera här
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
Kampanj från Polarpumpen!.
Varför betala dyrt för nåt enkelt?

Författare Ämne: EQ E 13: Hur hårt ska man trycka för att återställa överhettningskyddet p?  (läst 2633 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Hastings

• Expert på värmepump
  • Antal inlägg: 462
  • Jag älskar sol värme å värmepumpar!
Jag har står i böneposition och trycker och när jag tittar upp är larmet där......   lyckades  få ett knäpp ur knappen och återställde larmet. Då var det lugnt tills jag gick in och aktiverade varmvattentillskott i menyn.Då kom det direkt....

Jag får ringa IVT i morgon. Jag verkar ha klarat mig utan elpatron men om kompressorn stannar vintertid och jag inte är hemma så fryser huset sönder.

hus 180 m2 + 108 m2 källare IVT PremiumLine EQ e 13 med 190 m borrhål 181 aktivt, 2x12 M2 plattsolfångare, 750 l Acktank, 300 l varmvattenberedare, båda med solslingor. VP styr shunt även för solvärme . Uppvärmning 10 000 kwh /år.
Frico Sl 1000 för frikyla.fler fancoils på väg

Tänkta projekt: värmeväxlare för förvärmning av varmvatten ifrån acktank , mekanisk frånluft med återvinning till vp och hål.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi ppnar din e-postklient

Annonser

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser
Click Here!
Annonsera här
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
Kampanj från Polarpumpen!.
Varför betala dyrt för nåt enkelt?

Use CS Theme