Tja, Oraklet är ju borta nu, jag raderar allt han skriver om/när han gör det för att trolla, vilket det mesta är.
Coacola är värre att hantera då hans klagomål mest har att göra med missförstånd och misstolkningar från hans sida, jag tror inte att han medvetet försöker trolla, och då blir det "fel" att radera istället för att försöka argumentera.
Det hoppas jag ni ser om ni orkar läsa det som skrivs.
Men jag håller helt med om att det är dåligt för forumet.
Nu var ju detta en tråd som startades just för att debattera nyttan med att som jag gjort, öppet kritisera tillverkare för att sätta press på dem att förbättra funktioner som helt uppenbart inte fungerar så bra som de bör göra.
Då blir det ju käbbel om en part påstår att det alltid är fel att kritisera tillverkare...
Att sen cocacola drar upp saker som jag skrivit eller tyckt för 5-10 år sedan, som om det fortfarande var min inställning trots att så är fallet kan jag ju då antingen välja att låta stå kvar, och låta honom förtala mig, eller radera - vilket kommer att användas emot mig i senare inlägg, eller svara på för att förklara min ståndpunkt.
Jag har hittills valt det senare alternativet, men allt mer pekar mot att jag framöver, om han nu skriver nåt mer i forumet, kommer att radera sånt som är otvivelaktiga missuppfattningar från hans sida.