0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Strax under 30 lappar inkl WiFi fick jag betala.
Jo det finns nog många sätt att ta reda på riktpriset på en vara har lagt ner en hel del tid på nätet på det. men just Daikin Ururu R35 R25 har varit svårt att hitta något påoch vilka slutsatsatser man ska dra av det vet jag ej men har man ett riktpris att gå på så är det lättare och se vad installationskostnaden blir med olika installatörervisst har jag hittat priser på nätet men det är nog bara på "fulpumpar" även om jag inte tror att dom är sämre än någon annan än försäkringsfrågan.anledningen till att jag är ute efter en ny pump är att min HE9DKE har fläktmotorn gått sönder på och den installerades sommaren 2005 så jag vet inte om det är nån ide och köpa ny motor samtidigt gick en komponent på kretskortet sönder kostar väll några tior att laga
anledningen till att jag är ute efter en ny pump är att min HE9DKE har fläktmotorn gått sönder på och den installerades sommaren 2005 så jag vet inte om det är nån ide och köpa ny motor samtidigt gick en komponent på kretskortet sönder kostar väll några tior att laga
Jag hade en sån, som jag bytte lager i innerdelen, två år senare ytterdelen och året efter det la kompressorn av. Gjorde jobben själv så kostnaden var ju bara typ 150kr i lager, men jobbet ska ju göras. Köpte en Siesta C50 och jag måste säga att utvecklingen gått framåt.Kosta på dej en ny är mitt tips, sen vad du väljer är upp till dej.