0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det vet vi inte ,,, min fru har aldrig behövt hjälp med att komma upp för en backe Sthlmtjej en normal duktig bilförare , gör ca 2000 mil om året i stockholmtrafiken och en 700 mil i era så kallade vinter väglag ,, kan det va så smurfen att en sthlmstjej är bättre bilförare en tjejerna från Hudiksvall?min personliga erfarenhet är att det är lika,, så va det sist jag va och hälsa på min polare upp i Hudiksvall i alla fall ,
Rimligtvis bör det finnas en Stockholms tjej som är bättre (obs endast på bilkörning) än tjejerna i Hudiksvall eftersom Stockholms tjejerna är så många fler
nja du ,,, det finns Titaner här i sthlm med dem är lika grymma som tjejerna i hudik jag tex har haft tur ,,då valet av livspartner inföll sig ,,
Jag undrar vad det är som gör att Stockholmare går igång så snabbt? Är dom speciellt känsliga? Har dom så dålig självkänsla så att dom ser allt som inte är positivt som personliga angrepp. Man skämtar och driver med folk från alla delar av landet men ingen går igång så lätt som just Stockholmare.
Anledningen till att de har dessa däck är att några förbaskade träkramare har fått för stor makt. Ni vet de där jönsarna som vill höja skatten på bensin så att det blir dyrare att köra bil.. (när man själv åker betald taxi överallt)