0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
nej inte enligt skribenterna eleson det är hela sthlms bilförare som är problemet ,
COCACOLA,En man är en som står upp för sina idéer, slås för dom svaga, vågar ta tuffa beslut, kan ta ett nederlag med bibehållen värdighet, talar till bönder på bönder sätt och till vise män på latin, aldrig viker ner sig för hot, uppträder ärligt även om det ibland kanske svider lite.Skulle kunna skriva betydligt mer men det får räcka.
Ja nått facit lär vi väl aldrig få, och om någon skulle tycka att jag är en mus så gör det inte mig upprörd för alla får tycka vad dom vill om mig och även ge uttryck för sitt tyckande för jag känner mig rätt trygg i mig själv
Oavsett hur bra beredskap du har, så kommer inte plogbilarna fram för all trafik när det kommer så mycket snö konstant och det inte räcker med att ploga undan innan rusningstid.
COCACOLA, du tar både dig och forumet på alldeles för stort allvar och vem är du som tror att du kan lära mig nått ?? Ps ska vi inte lägga ner innan vi blir ovänner
Bra försök men inte bra nog PSDet var till Tågråttan men det kom några inlägg emellan