0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Välkommen i klubben
Du skulle ha valt en sanyo 123.ljudnivån
...Toshiba Ras-13 tillslut Jag vacklade mellan nya Sanyo 124 och Toshiba Ras-13 men samtidigt som Ahlsell drog tillbaka 124:an så fick jag ett kanonerbjudande jag inte kunde motstå från Ventilationsutveckling...Jag hoppas det var rätt val, men det får väl framtiden utvisa.Nu väntar jag bara på installation! //IROC-Z
Citat från: IROC-Z skrivet 17 januari 2006, 15:21:56...Toshiba Ras-13 tillslut Jag vacklade mellan nya Sanyo 124 och Toshiba Ras-13 men samtidigt som Ahlsell drog tillbaka 124:an så fick jag ett kanonerbjudande jag inte kunde motstå från Ventilationsutveckling...Jag hoppas det var rätt val, men det får väl framtiden utvisa.Nu väntar jag bara på installation! //IROC-ZVad fick du betala då?
Citat från: jman skrivet 23 januari 2006, 21:52:15Citat från: IROC-Z skrivet 17 januari 2006, 15:21:56...Toshiba Ras-13 tillslut Jag vacklade mellan nya Sanyo 124 och Toshiba Ras-13 men samtidigt som Ahlsell drog tillbaka 124:an så fick jag ett kanonerbjudande jag inte kunde motstå från Ventilationsutveckling...Jag hoppas det var rätt val, men det får väl framtiden utvisa.Nu väntar jag bara på installation! //IROC-ZVad fick du betala då?Det slutade på ca 20' kr inkl några extra meter rördragning och skyddshuv till utedelen. Exkl el...//IROC-Z