Har ett fritidshus med en Panasonic LVP och en K3 SMS fjärrstyrning. Systemet installerades för 3 år sedan och har funkat bra fram till i våras då jag helt plötsligt inte längre kan komma i kontakt med SMS styrningen, jag får inga SMS i retur från enheten. Jag har ett kontantkort från Telia där det finns pengar och jag kan ringa till numret på kontantkortet så jag är rätt säker på att det inte är ett GSM fel. När installatören var och gjorde service på pumpen nämnde jag detta för honom och han sa att det kan vara problem med dessa fjärrstyrningar. En ny kostar ca 2.500kr vad jag förstår. Nu har jag WiFi i huset och såg att Huskolls WiFi enhet kostar ungefär hälften så jag tänkte prova en sådan istället. Men innan jag trycker på köp knappen tänkte jag höra om någon här har några erfarenheter av denna enhet? Hur funkar det tex vid ett strömavbrott, återansluter fjärrstyraren till routern själv när strömmen kommer tillbaka? Hur tillförlitlig är funktionen i allmänhet? Något annat att tänka på? Tack på förhand!