0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Första borrhålet av tre är avklarat, och med bara några tiotals meter kvar på det andra borrhålet så blev det såhär roligt:<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/hwqygNYeOqU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>Hålen är gradade från varandra, och ligger ungefär 50 meter ifrån varandra på det djupet där sprickan är.Kommer detta vara en fördel eller nackdel för mig? Jag vet inte om det är strömmande vatten mellan hålen men hålen kommer ju defenitivt påverka varandra, men det kanske är positivt?
Har du så stor tomt?Min borrare vägra köra annat än rakt ner, medans jag ville ha lite lutning för att maximera avstånden mellan hålen i botten, vad händer om grannen gör samma sak undrade borraren.
Det är kontakt mellan borrhålen ja, så det är kompressorn som trycker ut vattnet, det avtog så snart borraren slog av luften. Fastigheten ligger väldigt plant så här är nog ingen vidare rörelse på grundvattnet. Kommer detta påverka prestandan på borrorna något? Det blir ju "kortslutning" mellan borrorna, och som jag tänker så borde det hjälpa till att jämna ut temperaturen mellan borrorna?