0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
De ringde mig också. Men satan vad dåligt skött det varit och i ärlighetens namn vet jag inte om den ens är uppdaterad.1. Ringer en person innan sommaren som vill kolla adressen för att de senare ska kunna boka in tid för installation. Jag bor i Uppsala men pumpen sitter i huset i Hälsingland så bra tänkt.2. 4-6 veckor senare ringer en Anna från Gävle som ska komma veckan efter. Hon bekräftar adress och säger att hon ska skicka sms efter slutförd installation.3. Ingen kommer på 4 veckor4. En person ringer och frågar om de kan komma hem till mig i Uppsala och uppdatera. Jag påtalar då historien (och att pumpen inte är i Uppsala) och de ska återkomma.5. Anna ringer upp och säger att hon aldrig lovat komma och att jag har missförstått saker men att hon ska uppdatera min värmepump i slutet av augusti och tar min adress ännu en gång. Vid slutförd uppdatering ska jag få ett sms.Fortfarande inget sms, fortfarande ingen aning om nåt är uppdaterat. Så dåligt skött av Manpower. Alla kan göra fel, men att ringa upp och berätta att jag missuppfattat saker och har fel känns sådär.Trist helt enkelt.
Monterar Manpower Daikin pumpar
Hej, jag har en Nano 25X som avfrostar väldigt ofta, kan det vara så att den skulle gå bättre med en mjukvaru uppgradering? isf hur går man tillväga för att realisera det?HälsningarBjörn