0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Lite info till er som ev. har samma utrustning som jag och har problem att nå pumpen.Ställde en fråga till Daikin på Facebook och fick just detta svar:"Det är just nu problem med appen. Uppdatering av appen pågår. Bästa sättet är att bryta strömmen till maskinen. Låta den vara avslagen i 30 sek. sedan ska det komma tillbaka."Hade för mig varit mer naturligt att få ett svar i detta dedikerade Daikin-forum!
WiFi-appen fick idag kontakt med min pump - utan att jag haft möjlighet att följa Daikins Facebookråd om att starta om pumpen.Uppenbarligen har Daikin "gjort något" åt problemet på sitt håll....... ingen uppdatering av själva appen finns än tillgänglig och kanske inte behövs?Kanske "Daikin" här kan klargöra vad som pågår - som gammal IT-gubbe gillar jag inte problem som löses utan att man vet varför....
Jag tror att du som gamma IT räv får söka fel i din router eller mobil-os version.
Jag syftade på routern i huset där maskinen är.MvhD
Kan ju vara så att det har varit spänningsfall i stugan och det har blivit som jag hade det.
Uppdatering av WiFi-problemen 17 feb 2016Efter att appen (utan någon som helst aktivitet från min sida) börjat fungera igen, är funktionen helt återställd och fungerar nu klanderfritt. Ingen uppdatering av appen har heller kommit.Otroligt skönt att både kunna övervaka och styra pumpen så enkelt på distans! /Kjell