0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: phal skrivet 23 januari 2007, 23:39:34Varför inte lägga på Vista i Macen. Då får du Macens snygga design och ett trevligt operativ. Men hallå!Varför förstöra en Mac? Jag skulle aldrig komma på tanken att sabba frugans iMac med Windows. Jag försöker undvika Microsoft lika mycket som Vattenfall. Själv går jag och väntar på att iPhone, med Mac OS X, skall släppas. Helt plötsligt blev alla andra mobiltelefoner väldigt tråkiga.
Varför inte lägga på Vista i Macen. Då får du Macens snygga design och ett trevligt operativ.
Bertil skrev till mig och berättade att han hade installerat Firefox webläsare ...Det gjorde jag redan för ett år sedan, men tyckte inte att den var så mycket bättre än internet explorer, har därför fortsatt med IE.Bertil var salig SIDORNA KOMMER FLYGANDE EMOT MIG , jaja tänkte jag , skall jag verkligen bemöda mig igen Nu har jag i alla fall provat lägga in den nya versionen, och jag lovar, ni som inte redan har den, om ni besöker detta forum ofta kan ni spara en hel del tid om ni installerar den, jag undrar hur många hundra timmar jag väntat på IE helt i onödan... Nåja, nu är även jag frälst, om ni vill prova så kan ni klicka på den länk jag lagt in, eller gå till Firefox hemsida för att ladda ned den.