0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej,Är ganska ny i forumet men har haft ett problem förrut med att huvudsäkringen löste ut, men det avhjälptes att en felkoppling i VP rättades till. Nu till saken. Tycker att jag har väldigt många starter på VP samt att tillskottet går i tid och otid. Den förra ägaren hade inte gjort nån slags intrimmning och haft ett tillskott på 49H på 2 år???!!! nu är jag uppe i 946h ...Huset är på 1 plan 127kvm plus 119kvm biyta(källare), rätt många element. 9 uppe samt 5 nere.Verkar som om jag har 24-30 starter per dygn just nu. Senaste 3 dygn. Har slagit av eltillskottet manuellt.Temp ute ca -8-10 (har varit stabilt i en ca vecka.) Inne tempen är jag nöjd med ca 21 grader inne.VB-f 45(48) (vredet +-0)Varmv. 45VB-r 41(42)VV start 45(40)KB-f 0KB-r -3VP-min 70TS-min 750TS-urkopplad.//Mattias
...där for 5 öringen ned. Det är precis vad jag märkte att när VP var uppe i 46 så slog den sen av. Skall köra ett tag nu och kolla, tyvärr verkar det som om det skall bli + grader här uppe i Sundsvall med början på Onsdag.//Mattias