0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
BKP modellerna såldes vad jag minns ca år 2000-2001så den har några år på nacken, tillverkningsår står på märkskylten på utedelen om du är intresserad av åldern.Med en så pass gammal modell så har det varit givarfel på innerdelen och/eller igensatt värmepaket som gett lite märkliga fenomen på dom vi har kikat på men det kan vara andra orsaker som det även uppgetts i andra inlägg.Om du har ett nyligen registrerat fel så har timerlampan blinkar på din innerdel.
Sensorn heter CWA50C608Den kan dock ha bytt namn då många av Panasonics reservdelar har bytt Kolla med din Panasonic handlare i din närhetOm du mailar mig på TS-F@TELIA.COM så kan jag maila dig servicemanualen så du ser det mesta som handlar om din modell och diverse reparationer.
Stora frågan är om du haft blinkande timerlampa när den började krångla eller om den ligger kvar sedan gammalt och inte är aktuell.Prova ta bort felkoden med hjälp av servicemanualen så får du se om du får upp någon felkod igen
Kolla i servicemanualen hur du ska göra då det troligen inte räcker med att bryta strömmen, längst ner på sidan med felkoder brukar det stå hur man raderar felkoder.