Click Here!
Click Here!
Annonsera här
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
Kampanj från Polarpumpen!.
Varför betala dyrt för nåt enkelt?

Författare Ämne: Krav att trÃ¥dskaparen avslutar trÃ¥den med resultat  (läst 506 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad LARS6HOC

• Novis
  • Kan värmepumpar
  • Stad/land: Hökerum/Sverige
  • Antal inlägg: 64
  • Värmepump eller värmepumpar?
Hej alla !

FÃ¥r en ny pump pÃ¥ Torsdag 151022 och har läst här nÃ¥gra mÃ¥nader. Har aldrig haft nÃ¥n förrut. Har endast haft el sedan 1981 när jag byggde huset och sedan kombinerat med ved 1982. Det jag ser är att mÃ¥nga startar en trÃ¥d men inte avslutar med resultat....oftast tror jag att det är att dom skäms över att dom inte fattat vad kunskapen här pÃ¥ forumet säger eller att dom är för stollta att tala om resultatet. Jag kommer, om jag behöver hjälp här att "go to the bitter end" 

// Lars
« Senast ändrad: 18 oktober 2015, 18:00:18 av LARS6HOC »
Värmepump blir installerad Torsdag 151022
IVT GreenLine HE C6  Brunn 130 m, 12 M rör, 10 M till berg, vattenmängd i borrhÃ¥l 1500 l/tim
Har(på väg ut) Elpanna CTC och Vedpanna CTC som installerades av mig själv när jag byggde huset 1981.
Hus: Hultfredshus 95 m2 boyta.  Bor mellan BorÃ¥s och Ulricehamn i Hökerum

Inloggad bopakoster

• Dignitär inom värmepump
  • Stad/land: 58 53N 11 02E
  • Antal inlägg: 4400
  • Kön: Man
SV: Krav att trådskaparen avslutar tråden med resultat
« Svar #1 skrivet: 17 oktober 2015, 20:18:12 »
Välkommen, ska bli kul att läsa om din VP.
2 vuxna i 150m2 enplansvilla med inredd vindsvÃ¥ning byggd 1939 pÃ¥ västkusten.  Inflyttat 2007. Installerat bergvärmepump Nibe 1225-8 i dec 2008. Borra 140m. Tilläggsisolerat 95mm invändigt väggar 400mm pÃ¥ vinden. Energiglas som tredje ruta i alla fönster. Tillbyggnad 30m2 2015. Golvvärme i badrum och tillbyggnad övriga rum radiatorer. Sänkt energiÃ¥tgÃ¥ngen frÃ¥n 45 till 9MWh/Ã¥r

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Öppnar din e-postklient

Annonser

Lär dig allt om värmepumpar!
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Värmepumpar i Stockholm
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser
Click Here!
Click Here!
Annonsera här
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
Kampanj från Polarpumpen!.
Varför betala dyrt för nåt enkelt?

Use CS Theme