0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: gäst skrivet 07 januari 2006, 19:37:50Citat från: mansan skrivet 07 januari 2006, 19:27:31Gäst jag kan ge dig rätt på en sak (o.b.s bara en) och det är att den kopplar på vid -16 det är ju dumt men som smålänning ser jag inga problem för jag har en en hårtork att starta den med om jag måste (har aldrig behövt prova om det funkar då den inte stängde av när det var -20 enligt min temp )Bara en sak rätt? Kan ju betyda att även en blind höna kan finna ett korn? Som smålänning bör du inte riskera att drabbas så svårt av "-20 off". I alla fall inte så ofta!Jag inser nu när jag läser om hönan och kornet att det kan tolkas som om du är den blinda hönan som funnit ett (av mina) korn. Jag menade mej själv.
Citat från: mansan skrivet 07 januari 2006, 19:27:31Gäst jag kan ge dig rätt på en sak (o.b.s bara en) och det är att den kopplar på vid -16 det är ju dumt men som smålänning ser jag inga problem för jag har en en hårtork att starta den med om jag måste (har aldrig behövt prova om det funkar då den inte stängde av när det var -20 enligt min temp )Bara en sak rätt? Kan ju betyda att även en blind höna kan finna ett korn? Som smålänning bör du inte riskera att drabbas så svårt av "-20 off". I alla fall inte så ofta!
Gäst jag kan ge dig rätt på en sak (o.b.s bara en) och det är att den kopplar på vid -16 det är ju dumt men som smålänning ser jag inga problem för jag har en en hårtork att starta den med om jag måste (har aldrig behövt prova om det funkar då den inte stängde av när det var -20 enligt min temp )
Noen som har erfaringer med den nye Sanyo SAP-KRV124EHDX?Har selv montert en i dag og vil gjerne høre andres synspunkt..
bortsett fra quiet mode som er lavere på den ny, er lydnivået betydeligt høyere, merkeligt...?
En het nyhet ( ) för den som även vill vara cool ( ).http://www.kcc.se/nyheter.php?tid=26Ingen COP angiven. Bra lösning på högsta COP (vid vårtemperatur och utan avfrostning) eländet.
124:an har dragits tillbaks av Ahlsell.De ansåg att den inte gav vad som förväntades utav den.Effekt under önskad spec, samt avfrostningsproblem.HälsT.