0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
De måste anmälas! Jag kan förstå om man väljer att fokusera på sitt egna tillfrisknande efter en sån här historia, men problemet är ju att dessa dilletanter då slipper anmälan och kan fortsätta att ta livet av folk. Tror inte en anmälan är speciellt tidskrävande, bevisen finns ju så att säga redan i journalerna.http://www.ivo.se/for-privatpersoner/klaga-pa-varden/Sidor/hur-gor-jag-en-anmalan.aspx
Nu har jag skrivit ihop en anmälan och skickat in, ska höra med min kollega som fick sin son felbehandlad om han gjort någon anmälan oxå. Ju fler som reagerar på dessa okunniga läkare desto bättre.
Jojje, hur mår du och era grabbar? Naturligtvis kommer sambo/moders välbefinnande först, men håll utkik på hur ni själva tacklar det här. Det kan smyga sig på problem för er också som du inte märker i all ledsamhet. Var inte rädd för att känna efter om du och dina barn också behöver vägledning.
Jo men vi mår väl efter omständigheterna bra, visst vissa stunder är väl ok och andra sämre.Tack för omtanke
Den bästa present man kan ge någon är sin egen tid.Tid är en begränsad vara, då den är utmätt.Idag var det julmarknader. Snart dags att emigrera söderut och känna att man ännu har tid.