0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ska man alltid vara glad och uppåt så får man nog ta någon form av uppåttjack...
Tyvärr måste en sån sak hända för att få folk att lugna ner sig ibland, han lär aldrig mer göra om det i alla fall.Men det är naturligtvis tråkigt även för dig... lite av förtroendet måste ha fått sig en smäll.
Fortkörningsböter kan hända den bäste, men det är jobbigt för en mindre firma om över halva säljarkåren blir av med kk samtidigt för att man efter en mässan i Göteborg svinar på hem mot tokholm fort som fasen... (det hände den firman jag jobbade på för många år sedan...)Vid den typen av 'race' handlar det inte om de som kör är skyldiga eller inte - utan om man blir tagen eller inte i 'fångstnäten' eftersom _alla_ står på precis lika mycket...Nu ursäkta det inte 87km på en 50-sträcka - men om damerna och herrarna här rannsakar eran minne så tror jag dom flesta av er (mig inklusive) vet vid minst något tillfälle har gjort liknande och skillnaden om det bara är gömt i ens minne eller har genomlidit konsekvenser av detta är om man blir tagen eller ej.