0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag hittar ingen manual till X25:an på er hemsida Får ställa frågan till dig Daikin ! Kan jag ställa så att luftflödet går åt vänster på ena sidan och höger på den andra ??Mvh / Niclas
Hejsan !!Panasonic har ju på sina modeller att man med motorn kan ställa luftflödet rakt fram, vänster-vänster, vänster-rakt fram, höger-rakt fram, höger-höger. Finns denna funktionpå Caldo X25 ?Mvh / Niclas
Hej Daikin !! Jag har alltid en massa frågor 1. Finns det två spjällmotorer för den horisontella luftriktningen som gör att man kan få luften åt t ex vänster och rakt fram samtidigt eller kan de bara följas åt samma håll ? Har kollat i manualen och kan inte se vilka riktningar på luften som är tillgängliga. Om jag står framför innerdelen skulle jag behöva kunna få luften både åt vänster och rakt fram. 2. Hur många meter rör kan max ha till Caldo X25 utan att installatören måste fylla på mer gas ?Mvh / Niclas
Hejsan !!Fick min X25:a installerad förra veckan. Vet att jag i tidigare inlägg (förra året) frågade om den gick att köra på 10A men fick aldrig något svar på det. Nu såg jag på utedelens typskylt att Rated Current (Max.) är 13.5 A. Räcker det att elektrikern säkrar upp till 13A och behåller befintlig 1.5 mm2 kabel eller behöver han går upp till 16A och dra fram 2.5 mm2 istället. Eller kan jag köra vidare på befintlig 10A säkring ?Mvh / Niclas