0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Att hålla med honom skulle vara att göra det lätt för sig, särskilt om man som jag är av den uppfattningen att alla sexuella avvikelser från Adam & Evas läggning är sjukdom. I annat fall skulle vi dö ut, det kan inte anses vara avsikten med livet.Hur många röster hade hen fått om hen hade uppträtt iförd smoking och manligt stuk på frisyren? Skönsjungande opera/operettartister har medverkat förr och då kammat noll.
Det du tar upp nu är precis det jag tycker är fel ska finnas i en musiktävling, musik ska förena, inte splittra. Jag vet att det varit som du säger en längre tid men det blir bara mer och mer, och det är tråkigt. Någon måste sätta ner foten och få stopp på det eller går det över styr.
Förstår inte varför vissa är så upprörda för att man buade på Ryssland.
Det var väl det Ewald frågade i tråden, vad vi tyckte om melodifestivalen. Jag uppfattade det så. Jag har sagt vad jag tycker och också varför jag tycker så.Att jag överhuvudtaget tittade berodde på att det inte fanns något bättre på min tv. Nästa år blir det nog att fixa en film till den specifika tv-kvällen, om inget radikalt händer.Kanske skulle vi skicka yuhio nästa år. Men han måste ha något att agitera för/mot också, "man ska få va som man vill" och "lika rättigheter" är ju redan taget. Det börjar kännas lite som Kiviks marknad, vem kunde tro att "skäggiga damen" skulle vinna en stor sångtävling.