0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Riktigt illa, det har blivit en åsiktstävling istället för en meloditävling.Hur många tror du kommer att lyssna på vinnaren efter tävlingen?
Det är en kille.
Kan nog diskuteras
Jag är förvånade över årets höga kvalitet på låtarna.Det var få som förtjänade poäng i nivå med Frankrike (2p), som skickade skit i likhet med många andra tidigare år.I år kom ingen annan in närheten av den nivån.Tyckte Norge o Sverige o vitryssland hade de bästa, men även vinnaren var bra.(Som sagt innan, visst är Wursten märklig minst sagt.., men det är ju låten och framförandet man tävlar om.)Polen måste fått feministerna här hemma att koka..
Jag fick en dålig smak i munnen när de buades år Rysslands bidrag så fort de fick poäng.Två tonåringar som antagligen gör sitt liv största framträdande, och gjorde det bra, ska väl inte hållas ansvariga för Putins politik...På samma sätt känns det som att Wurst fick många röster för att knäppa ett homofobiskt Ryssland på näsan, även fast Wurst hade en fantastisk sångröst så tyckte jag inte låten var särskilt bra..Nåja, det är ett jippo så man får ta det för vad det är, min personliga musiksmak ligger lågt ifrån det som för det mesta presenteras i eurovision men det är ändå lite underhållande att titta på.
Tyckte Frankrike var bäst ! Att den bara fick 2 poäng är ju helt knasigt!!!