0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Använd google för f-n..
Va är det för ett jävla svar Therese Åberg frågar snällt och då svarar du antingen på ett vårdat sätt eller ger fan i att svara..."Hej och välkommen till Värmepumpsforum!!!Undrar ni över något så finns Google att tillgå"Jävla idiot...
Tack!
Hahaha, du va rolig du! ^^
Din förra smiley fick mig att garva högt bara. Vad det verkar så är det i lådorna nån luftvärmepump med fläkt, runt 10 år gammal. Om det stämmer, vad kan man sälja den för isåfall?
A ha Roligt att man kan glädja nån Jag har inte den blekaste aning om vad man kan begära för de där lådorna Men senare kommer det med all säkerhet nån kunnig på detta forum som vet det och svara så du slipper Googla och leta dig fram till ett värde på grejerna
En riktigt snabb googling får i alla fall mig att tro att det vid första anblicken är ute+innerdelen till en luft/luft-värmepump.Värde i så fall? Någon eller ett par 1.000-lappar kanske.Ta en bild på "skiten" och posta här. Antingen på kartongerna, eller på det som finns inuti. En ev. köpare kommer nog ändå vilja öppna dessa för att kontrollera innehållet..