0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nope man ser bara vilken domän referral kommer ifrån.Aldrig sett detta forum tidigare och blev nyfiken bara.Så här ser backoffice ut i Prestashop som exempel:Ursprung TotaltDirektlänk 160google.se 5varmepumpsforum.com 4husbilsklubben.se 1husvagnsforum.com 1bobil.dk 1facebook.com 1
Väntar fortfarande på blufftelefonnumret Å vänta det kommer jag få göra!!!!!Nu kommer nästa lögn, någon annan ska ta över, ganska vanligt att det är inte jag utan någon annan osv..Vart befinner sig företaget, varför finns inte företaget registrerat..
Någon skillnad på econordica och ekonordica?
Jag som gjort sidan www.ekonordica.com och är född i Sverige så blir lite ledsen när jag ser kommentaren om svenska som modersmål. Pratar flytande svenska och hade till och med 5 i betyg i skolan;-)
Ska vara Ekonordica, skrev fel i ilskan... Vi "Tantaloan"blev lurad en gång på en mobiltelefon av en kille från Haparanda, han tillkänna gav sig inte innan jag berättade för hans mamma som jobbade inom kriminalvården att jag meddelar deras grannar om vilket slödder till son hon har om inte han ringer upp mig, då ringde grabben upp inom 15minuter och ljög om ditten å datten sen fick man ställa sig i kö för att få ut några pengar..Tror ni man fick tillbaka någonting, nä det är trasiga mäniskor som nästintill riskfritt kan bedra andra utan att brottsoffret får några pengar..Tyvärr tror jag det slöddret fick fängelse som också drabbar skattebetalarna...Blocket är ett paradis för slödder, tyvärr..