0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Svensk text som uppenbarligen inte är skriven av någon med svenska som sitt modersmål?
Jag som gjort sidan www.ekonordica.com och är född i Sverige så blir lite ledsen när jag ser kommentaren om svenska som modersmål.
Pratar flytande svenska och hade till och med 5 i betyg i skolan;-)
Fanns en annan tråd om just detta företag, här kommer lite text om det!Jag köpte mina solpaneler av en kille på Blocket med signaturen JAS. Gjorde Blocketbetalning och allt verkade okey, men saker och ting drog ut på tiden minst sagt. Efter några turer i telefon så berättade han att han hade med denna sida att göra och hade precis byggt upp den. Betalningen gjorde jag i januari och jag väntar fortfarande på kabelgenomförningen. Vid sista samtalet upprepade han sitt mantra att grejerna skickades förra veckan och det måste vara fel på min postgång. Konstigt sa jag räkningarna lyckas alltid postmästaren leverera?Som ni förstår så köpte jag genomförningen på ett annat ställe och den var inte speciellt dyr, men man retar sig på attityden. Så nej jag kan inte rekommendera någon att handla där, och som sagt se upp signaturen JAS på Blocket.Hoppas mitt inlägg hjälper någon.Trevlig kväll!Stefan.Tittade på sidan igen, nu ska du suga ut det sista som går eftersom du blivit påkommen passa på att köpa innan 23.59 pip, är mitt sätt att se på saken..Googla på allabolag, titta på Birthday och leta upp telefonnumret på hitta, allt lyser BLUFF..Finns ingen Lindell på den adressen och när jag skulle ringa upp å skälla ut dig så var numret avstängt.. Jävla snorunge som bluffar, påstå att det finns ett samarbetet sen 2010 och länkar till en annan seriös sida för att allt ska se proffsigt ut.. Hur får man garantier från en som inte har ett registretrat företag VARNING!!!!!Ge mig ett nummer som fungerar så ska vi reda ut detta på telefon
Jag har ingen anledning att misstro dig, min vän Alexander Lindell, men hur stora är oddsen för att Tågråttan den spjuvern skriver ett inlägg den 13:e Mars klockan 16:04:02 och ställer frågor kring ditt "projektarbete" till hemsida där han betvivlar sanningshalten i informationen på hemsidan och du, Alexander Lindell, vår vän, 48h 25min och 39sek senare skriver ett försvarstal kring din hemsida pga av att du råkat se inlägget av en slump Om nån skrev nåt om mig skulle jag iaf inte märka det OM jag inte själv sökte efter den informationen
hade till och med 5 i betyg i skolan;-)
Faktiskt enklare än så:-)Prestashop har en statistikfunktion som gör att man kan se var all trafik kommer ifrån.Eftersom jag sitter och förbereder uppdatering till 1.6 versionen så såg jag klick härifrån och kollade av ren nyfikenhet.Inom kort kommer en Tysk spelare ta över hela EkoNordica så jag kommer inte vara involverad efter 1 April.Alla är välkomna titta in själva när 1.6 är klart och Tyskarna tagit överAlex