0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
jag är inte typen som för körjournal eller skruvar i inställningarna, kommer att låta installatören ställa in bvp:n och så får den stå tills den rasar.
En uppdatering:Det blev en 1226-8. Har haft installatörerna hemma i en dryg vecka nu för att borra, dra in slangar till pannrummet, koppla värme- och varmvattenslingor och byta radiatorer. I kväll blev allt klart. Blev att vi bytte 6 i stället för 7 radiatorer, troligen rätt beslut.Så här långt känns 115 tusen eller vad det nu blir med lite extra rörkrökning för att återanvända en del gamla radiatorer som en oerhört bra investering. Värmen är jämn och skön, varmvattnet flödar i duschen.Enda orosmomentet är att jag ligger på 41 grader framledning och 37 grader retur trots att det är 5 plus så jag undrar hur det skall gå med eltillskott när det blir kallt, men det får nästa vinter utvisa.
Enda orosmomentet är att jag ligger på 41 grader framledning och 37 grader retur trots att det är 5 plus så jag undrar hur det skall gå med eltillskott när det blir kallt, men det får nästa vinter utvisa.