0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sup dig redlös och sen så somnar du gott och sover tills du vaknar i morgon och då har du bett frun/kärringen/sambon att ha beställt tid hos en kiropraktor som du går till
Har provat att röra på mig så mycket jag kan enligt tips från vårdguiden, tog en promenad igår kväll och efter det blev jag helt skrot.MVHSnuppesno
Har provat att röra på mig så mycket jag kan enligt tips från vårdguiden, tog en promenad igår kväll och efter det blev jag helt skrot.
Mmm, supen lät lockande men kiropraktor var jag hos i förra veckan och det blev varken bättre eller sämre..eller lite sämre blev det då jag blev 400 kr fattigare.MVHSnuppesno
Ja, alla säger att ligga still är det värsta man kan göra men det ska fan till att ta några promenader när det hugger i ryggen så ögonen tåras varje gång jag stöder på högerbenet.Som du säger, jag skulle nog behöva nått smärtstillande så jag kan slappna av, blir nog en ond cirkel när man spänner sig pga smärtan.snuppesno
Tänk en joint nu du Men tyvärr är ju det olagligt och regeringen har bestämt att du ska hellre ha ont ända in i döden är röka farligheter Annars är 2 Alvedon + 1 Ipren bra att ta.
jocka, jag kan garantera dig att ryggskott och inaktivitet inte behöver ha nått samband.Dock är det naturligtvis alltid en fördel med en vältränad kropp, på alla sätt och vis.
Har man tillgång till badkar, kan ett riktigt varmt bad lindra.