0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Fritidshus med enbart 11 graders värme med termostater på alla radiatorer.
Värmer du bara tillfäligt upp utrymmet när du är där och resten av tiden är det 11 grader? Du har inte funderat på att ställa upp gradminuterna så den går längre när det "inte är så noga" med att hålla exakt 11 grader i rummet?
Du har inte funderat på att ställa upp gradminuterna så den går längre när det "inte är så noga" med att hålla exakt 11 grader i rummet?
Håll in vänster pil så kommer du till service menyn. Därefter går du till värmepump och där står först Integral A1 -60. Där ändrar du till typ -150.
Vänster eller höger-pil ger samma verkan och i något serviceläge kommer jag inte.Kanske serviceläge visas ifall man låser upp fronten på anläggningen. Och nyckel har jag inte... den tog installatören med sig.Har bifogat fyra bilder som visar som händer:Bild1 utgångsläge,Bild2 vad som visas efter jag tryckt vänster eller höger-pil och där visas "Drift Värmepump". Inte som du nämner enbart ordet "Värmepump"Bild3 visar ifall jag trycker på "Drift Värmepump"Bild 4 visar att jag valt "Värmepump" enbart eftersom valet indikeras av " * "Så jag undrar ifall du har en annan bild (version) av Diplomat 8?
Håll vänster och höger knapp intryckt i 5sek så kommer du in i servicemenyn.Varför ställde han rumsvärdet på 17 °C Sc:,hKnepigt för du vill väll inte ha 17 °C som innetemp.Kör på 20 rum värdet.Om du ska ändra på integralen så börja på -100 och du kan sänka mer sedan om du vill.Kör på läge auto.