0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Nu har de väl antagligen kontaktat åkeriägaren och frågat, ska kolla upp det.
så när det passar kan du använda punkt 1du skrevNej 1500 i böter för mord är inte tillräckligt enligt mitt eller den allmänna rättsuppfattningen. (Det finns faktiskt ett sådant begrepp, du borde läsa på).är det samma rättsuppfattning som ska gälla Alla lagar jag är hyffsat på läst för att vara en vanlig människa som tillhör fotfolket..Extrem Jag skrev,, Jag har ett val innan jag gör ett brott. att avstå eller genomföra.... Du väljer själv oavsett brott du begår och du ensam får ta konsekvenserna .. Det är inte att vara extrem, Det är ett tecken på att synapserna fungerar , Jag avstår helt enkelt från att tex köra för fort.Präktighets kostymen kom igen nu karlmb det känns som ett litet påhopp igen ..så om en människa väljer att faktiskt följa dom lagar och regler som hela svenska folket varit med om att stifta genom våra folkvalda då anser du mig för präktig Du karlmb... jag tror nog jag ska dra mig ur den här diskussionen ,,jag känner att du och jag ser så olika på denna fråga gällande präktigheten och vad som jag anser är ryggrad för en människa,, Det är trots allt bara en Tyckande fråga och är enligt mig upp till varje individ hur rak man vill stå gentemot sin omgivningcc
Verkar ju vara precis som Purjo säger, fordonsägaren får en fråga vem personen är. Säger ägaren vem som kört fordonet åker personen dit.
Så vi "svenssons" ska va skvallers åt polisen
Man har rätt att inte veta vem som kört bilen om inte lagen har ändrats.
Var det absolut nödvändigt att tipsa Tingwall om det?