0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
http://www.conrad.se/?ws_tp1=kw&ref=adwords&subref=adspire&category=SHOP_AREA_22608_1403040&gclid=CIfFw6Tqu7kCFSV6cAodeGoAIwHär finns ju lite olika, men hur kvaluttan är vet jag inte. Vit eller blå hade jag valt om jag var tvungen
Du är modig du som tar upp sånt på ett forum fullt av elTalibaner. Nåja, vi har 70 meter ute som snurrar året runt när solen är nere mellan 06-22. Fem år har de nog suttit uppe nu. Flexineon som Rusta brukar sälja när det blir säsong. Utbyggbar till 60 meter per slinga. 11,7W/m sparkar lite liv i elmätaren iaf. Sätter man upp dem där de sitter still håller de länge, tyvärr...I flaggstången överlevde den slangen en vinter. Nu sitter det en snurra där istället så man får någon nytta av den där jädra stolpen...
Njäe, pumpar kastar jag aldrig skit på. Menar att jag själv börjar bli elTaliban, jag tycker den är skitsnygg men har börjat tycka illa om den pga att den värmer timmer utomhus med 819W.
Vill spika upp längst hela takfoten medan det är torrt och varmt.Tanken är att kunna ha den på vid högtider och Jul.Kan ni rekommendera något? Vilken färg hade varit bäst?Det handlar om circa 60 löp meter.
819W.Kan driva en LLVP vintertid