0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ta bort "Allmänt forum"Det finns Facebook och andra skitställen att häva ur sig all möjlig dynga som inte har med Värmepumpar att göra.Att sitta och "chatta" allmänt på ett ämnesforum är inte bra.Styr upp alla forumdelar mot ämnet istället.
Skönt att det är Rickard som är forumägare. Skulle inte du starta ett eget forum?.....
Och?
Ja då skulle iaf inte jag ha några problem att välja forum.....
Jag är kompis med Marko som du har som Avatar.Både han och jag är födda i Finland och ingen av oss är hälften så nedlåtande som du är mot invandrare.
Kul för dig!Då kan du hälsa att jag gillar hans gummipalmer som han har mot sjösidan...Iom att ni är "så " bundis med varandra så vet du nog vad jag menar .Törs man be dig om en autograf...? Inte din utan Markos... Förstås
Å F*n. Bara att gratulera honom till att palmerna är lika gröna på vintern Kan det vara den Finska Sisun som smittat ned palmerna?Då kanske du även fått träffa hans kändisgrannar??
Jodå, har sagt många gånger till Anders att träden var en dum ide.Men dom vägrar att dö. lever bra på svensk mark Jag har skrivit många gånger i forat att jag är DJ men inget annat.Ps. Marko har sett din avatar och gett tummen upp.
Låter lovande . Väntar spänt på autografen..... Du borde satsa mer på DJ yrket