0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Låter lovande . Väntar spänt på autografen..... Du borde satsa mer på DJ yrket
Jag kanske inte ska skriva på forat så mycket som jag gör?Men jag tycker om att hjälpa andra med mitt tekniska kunnande.
Jag är syntaren, killen med ett hästlass keyboards som fick ett uppvärmningssystem hemma.Va, ska jag leka rörmokare?Jag kan bara spela musik och leka med datorer.Det är 3år sedan. Nu har jag ganska bra koll på min uppvärmning.
Perfekt. Då kommer jag återkomma till dig med frågor angående keyboard. Yngste sonen vill / är intresserad av ett keyboard.Tyvärr kallar John Blund på mig nu.... Godnatt!Tyke
Var det sånt här som inte skulle få finnas?
Jag hänger på en del forum som saknar "offtopic" eller åtminstone har den delen låst för betalande medlemmar. Tro mig; det är ingen vidare kul lösning...Värmepumpar i all ära, men vill man ha ett levande forum så måste även andra ämnen få avhandlas.Ett förslag är dock att byta namn på "Allmänt" till just "Offtopic" för en tydligare markering om vad den kategorin för det mesta avhandlar. En allmän del för värmepumpar finns ju redan under de olika kategorierna för luft, berg, frånluft o.s.v..