0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
skojar ni,,, så ser inte mina sidor ut vet inte om jag har nåt block, i ett av fälten står det "2 Blocked " just nu . det ändrar sig beroende på vilken sida jag är, mer eller mindre. men hade det varit nåt sånt skulle jag väl inte sett reklamen på vp forum heller, eller?
Hmm, är ändå lite komiskt på nåt vis att Herr R som själv annars sitter och redigerar och moderarar får ett mothugg som han inte gillar av några andra moderatorer Men sura inte får det Herr R, man vänjer sig med det att det finns nån som kan moderera bort och ändra och bestämma åt en om vad som får vara kvar och inte Men jag håller med Herr R annars i detta Men iof står det följande i denna länk...Från Wikipedia:"Jag tog bort avsnittet "tillverkare". Det var bara en lista över företag och eftersom Wikipedia inte skall vara någon slags indirekt reklampelare eller bestå av oändliga företagslistor tog jag alltså bort listan. Riggwelter (disk) 30 mars 2012 kl. 10.14 (CEST)"
Jag förstår inte vad tillverkarlistan har att göra med en länk under "externa länkar", till Sveriges största samlade kunskapsbank om värmepumpar.Jag vidhåller min ståndpunkt att en länk till värmepumpsforum är/bör vara en av de 2-3 externa länkar som wikipedia anser vara normalt för en specifik artikel.
Från Wikipedia:"encyklopedi (belagt sedan 1777)[2], i bokform även en uppslagsbok, är en facklitterär genre, vars innehåll består av en sammanfattning av mänskligt vetande. Uppslagsverken ligger formmässigt nära ordboken, med artiklar i varierande längd om en lång rad olika ämnen och består av en sammanfattning av mänsklig kunskap.Som extern länk i ämnet "Värmepump" anser jag att det vore lämpligt med en länk till värmepumpsforum, en mer levande encyklopedi i ämnet får man väl leta efter?