0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Passageraren var nog inte så rädd, han var nog med på det hela och satt och skrek åt förar'n, "köör då förh****tte, de tar in på oss" typ.
Sedan hade dom väl lite lokalkännedom om jag inte missuppfattat det hela. Så dom borde nog vetat om bron i god tid.
Med "dom" avser jag dom som skulle till Strängnäs, nu får du läsa lite bättre
Jag tycker inte du skall uttala dig om hur väl utmärkt det är på platsen.Jag har pendlat hela veckan den vägen.Norr ifrån så är det precis som någon skrev en skymd kurva.Bommarna ser ut som en järnvägsövergång.kom dom i den farten de förmodligen hade så hde de ingen chans att ens ta ett beslut att stanna.
Jaha, det låter ju direkt livsfarligt. Att inte fler har åkt i plurret redan då?Så du menar att om man framför bilen i laglig hastighet så är det stor risk att du aldrig uppfattar att bommarna är nere och att det blinkar rött och att man kör ner i vattnet?Ojdå... ojdå...
Är du berusad? när har jag nämnt nått om nycklar.
Ps Jag behöver inte oroa mig för mina barn, ingen av dom kommer att hamna i den typ av situation, garanterat. Dom är välartade
Nej inte ens som passagerare, dom umgås inte i dom kretsarna. Och jobba i 90 timmar/vecka, stackare vilket fruktansvärt liv, jag tröttnar efter 40 - 50 timmar
Hade jag stulit bensin och kört en avställd bil...så inte hade jag brytt mej om rödljus och bommar.Går det, så går det...Att vara kriminell, innebär att ta risker.....
Risken är stor att han uppfattade det som en vanlig JVG-övergång och tänkte att han hinner över.Nu kunde han inte det med en tvärställd bro som inte ens går att hoppa över, hur mycket fart du än har.Jag tror att han inte ens fattade att det var en bro.