0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja just ja du har ju sett på 112..,, några gånger.Så självklart tror jag på dig...å . Ledsen men jag tror att du lever i en drömvärld. Hoppas bara inte uppvaknandet blir allt för omvälvande för dig.Tyke
och du är beredd att ta ansvar för dina handligar?När jag körde på E20 till S-tälje idag så kör var och varannan bil i 150km.Det gäller 120km på E20 där.Hur ska vi stoppa dom?Spikmatta? De dör säkert inte.Järnbalk över vägen?De de gjorde är INTE rätt, hur mycket man än vill ta livet av medborgare.
Kan inte vara ett lätt yrke, polisyrket.
GDS-jan, fråga också om man måste visa körkort om man blir stoppad. De sa i tv att ingen kan tvinga misstänkta papperslösa , eller någon annan heller att visa leg, pass å sånt, gäller det alla bilister också?
Sammhället tenderar att gå mot anarkism. Alla får göra som de vill, tid att beväpna sig om någon skulle göra som inte jag vill.
Nej, lagen säger att du inte behöver visa körkort.men lagen säger också att då måste polisen ta dig med för att fastställa din identitet.
Det är inte sant. Du måste stå emot problemen i samhället.Inte låta de dåliga krafterna ta över.Det låter löjlig men bara du vet vad som är rätt och fel.
Jaa, det var ju det jag sa. Hagelbössa och jag har rätt. alltid.
Nu betyder det att inte skjuta sin granne för att de råkade röra din postlåda
Jag vet att det inte står i deras regelbok att fälla upp en väg vid biljakt.I deras bok står, släpp fram dom.Minst påverkan på allmänheten.
Det ni ser på 112, på TV, är på riktigt.Hur skulle ni klara er utan räddnings/akut tjänst i Sverige?Vad gör ni om det skiter sig och ingen kommer och hjälper?Jag älskar dessa killar och tjejer som jobbar dygnet runt för att finnas som support för oss stackare som råkar illa ut, t.ex i en olycka.
Dom är väl OK, en del är riktigt söta också. De får vara med i vårt anakistiska sammhälle, tycker jag.