0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Flere bransjer lider av samme sykdom, f.eks bilverksteder.
Sensmoralen får än en gång bli att man själv bör vara med vid installation, reparation och/eller service om man vill var säker på att det man själv har koll på blir gjort som man vill.
Att som Jästen försöka gå bakvägen för att offentliggöra namnet "på sitt sätt" är ju infantilt, och är väl troligen skälet till att han valt att inte registrera sig.
... massa bra text...När det gäller offentlig kritik mot ett enskilt namngivet företag tycker jag att straffet för ETT dåligt utfört arbete blir för hårt, om jag accepterar smutskastning i ett forum med över 200 000 unika besökare/månad.Jag vet naturligtvis att inte alla delar mina åsikter, men som sagt, det är det val jag gjort när det gäller min hantering av dessa frågor....Förhoppningsvis gjordes inte servicen/felsökningen medvetet dåligt.
firman är registrerad hos Mitsubishi som kund men aldrig har handlat en enda pryl av Mitsubishi.
Jag förstår att många anser det viktigt att man skall kunna få reda på vilka företag som är bra, och vilka som är dåliga, men jag anser tyvärr inte att ett forum är bästa platsen för den typen av kunskapsspridande, det finns allt för starka ekonomiska intressen i en bransch som denna för att jag skulle kunna släppa "marknadsföring och smutskastning" fritt i forumet.Då jag inte heller har tid, lust eller kompetens att arbeta som privatspanare har jag inte heller möjlighet att kolla upp de anklagelser som riktas mot de olika företag som hängs ut i forumet.