0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hmm, så du bara fyllde upp flaskorna och ställde dem på ett lämpligt ställe i behållaren
Finns det någon toastol där man inte kan ställa nivån med hjälp av flottören??Känns lite enklare än en flaska.
Ett annat sätt är att ha en literskopa i närheten och ta från kranen, sparar ju både värme och vatten.
Själv grinar jag justnu ifall jag ska starta frysen med en snittpåverkan med 26,33 kWh/månaden och verkligen utmana ödet att inte ha lägst förbrukning. -Fast då kunde jag lagat mat för hela månaden utan att köpa utemat. Iofs. Ska jag då dessutom köra ugnen och annat så skenar ju elen.Näe, får nog bli soppa och microvågsugnsmat.
Jag tror fasen man ska äta uta helt och hållet om man bor alena, kan inte bli värst mkt dyrare i längden + att man får riktig mat i kistan Mona-lisas frukostbuffè är inte att leka med
Genialt.!!!Nu var det år sen jag skrev nåt här men ibland så.Det här var bland det mest geniala och lättaste "fix" jag nånsin läst om.Mycket lättare än att köpa en snåltoa för massor av kr.Genialt hatten av.//Wassman
Verkar ju smart Med risk för att ha en knepig fetisch nu, du har inte bild på denna uppfining