0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Du startade den tråden och Rickard hängde på.Den tråden slog både CC och många andra på käften.Fortsätt inte nu för då låser du den här tråden också.
Tyvärr vart den tråden väldigt "redigerad/censurerad" men om inte jag missminner mig så var det "inte "Joka som uttryckligen kom med påståenden/ påhopp utan Joka var väl den som vart påhoppad.Har aldrig förstått det här uttrycket med att kasta sten i glashus förrens nu.Tyke
Är synd att den tråden redigerades så man kunde visa världen svart på vitt hur det egentligen var
Ja, vi som redigerades bort vet hur den var
Säg något Bosse
Ja va fasen har han med detta att göra
Att ha vinnarskalle är bra i idrottssammanhang, men inte i en diskussion. Om de som diskuterar har inställningen att de måste få rätt, måste vinna, så är det nästan oundvikligt att diskussionen spårar ur. Ibland är man inte överens och det finns ingen slutgiltig sanning. Då är det bara att konstatera att man är oense och sen sluta. Det finns ett bra talesätt som kan vara bra att komma ihåg:"Det är skillnad på att ha rätt och att få rätt."Ett annat sätt att kommentera nonsensdiskussionen om vem som sa vad och när och varför är med orden "vem bryr sig?" eller "vad gör det om hundra år?"Finns det nån fler intressant trafikfråga att diskutera? Rondellkörning? (jag vet, upplagt för bråk...)
Så Bosse ska hjälpa dig ur detta med sin kunskap då eller hur menar du All ära åt Bosse men jag är tveksam till att han bryr sig om vad vi två gnabbar om