0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja, jag ger mig. Trött på er, borde följa rekommendationer från andra i forumet och ge fan i att svara på saker som bra tjänstebil, snöslunga och audio/video problem.Jag vet att ni inte tycker om mig och ni slipper mina åsikter i den här forumdelen.Det här var det sista jag skrev i allmänt forum.
Oscar, jag tror det är väldigt få som kan avgöra när man faktiskt bländar någon. Bländar man av av hänsyn må det vara ädelt, men jag tror ändå att fler "säkra meter" finns om folk bländar av först när de själva lider av motljus. Aldrig i livet attt jag skulle blända av för någon xenon-nisse om jag inte störs av det, även om jag på långt håll ser att dennes ljusbild är överlägsen min.GDS-Jan, nu tar du i. Även om jag ibland tyckt att du uttryckt dig som en potta skit så har jag aldrig dömt eller misskrediterat dig. Men här lade du till en hel mening till din ursprungliga text och hävdar att du endast rättat stavfel. FuttigtSträck ut ryggen lite och var med på lika vilkor, vi är många som har fel ibland, och vi har jävligt roligt. Join in...
Din lilla nagel i ögat Straffar du du dig själv eller mig om du slutar att skriva på "allmänt forum" Här har du högernäven
Varför tycker du att jag är kaxig eller har attityd?Jag är ingen Besserwisser, du har missförstått det.Visst jag har byggt min anläggning själv på ett okonvetionellt vis och inte köpt den färdig.Och visst jag sticker ut med mina ideer.Men kaxig?Hur då?Just nu trampar du på mig så förklara.
att blända av när man själv blir bländad funkar bara om båda har likvärdigt helljus, om jag kommer med mina 75W xenon som lyser 1 km och möter nån bil med original minihelljus så lär jag nog blända honom långt tidigare än han bländar mig
Däremot skriver du ibland på ett "kaxigt" sätt som kan verkas lite taskigt, som om det är en självklarhet att man ska förstå vissa saker som du förstår, :Dsvårt att förklara och jag har inget rent exempel direkt just nu föritom den tråden förra helgen, tråden låstes och du va ju inte direkt trevlig där heller???
Blir du inte lite orolig över att bli "prickad"igen ? Apropå förra helgens inlägg ifrån Herr Dryg. Tyke
nej, hur menar du?
Ja vi kan ju ta förra helgen som ett klart exempel Där hoppade han på mig, jag blev förbannad på att han gång på gång skriver sån skit, inte bara till mig utan även till andra, Rickard redigerar bort inlägg och låser tråden, GDS-jan tror då att han är helt oskyldig och inte gjort nåt alls Det är enligt min mening GDS-jans fel att hela den tråden redigerades och låstes.Allt var iaf inom ramarna för vad som är tillåtet i en tråd innan GDS:arn reta upp mig
Du startade den tråden och Rickard hängde på.Den tråden slog både CC och många andra på käften.Fortsätt inte nu för då låser du den här tråden också.