0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Efter att ha läst Jokas inlägg kan jag nu lägga ett nytt ord till min vokabulär: "Borrare".
Men va menar ni, har skummat igenom morgonens svar lite snabbt nu iof men menar ni att det är ett högt tryck på inkommande homosexuella innanför tullarna och att det är därför man kallar Stockholm för "fjollträsk" Hur ser man skillnad på en landsortsbög och en äkta 08:a borrare då
Häftiga reaktion Nej Rickard detta är en debatt om vad som är rätt och fel ..Häftig reaktion är när man gör något överilat Det är inte jag personligen ska ha någon ursäkt ,, Det är 2,5 miljon människor i Sthlmstrakten .Om nu en okunnig 08 ger ett utalande om grejer han/hon inte har en aning om i tex Norrland ,, Säg ifrån!!!med det samhälle vi lever i idag finns det medier att protestera i ..(här är ett) Varför ska det stå hack kykling i pannan på någon för? oavsett vart vi kommer ifrån eller vad vi jobbar med ... Det förstår inte jag.cocacola
Godmorgon C-C, har du stigit upp på rätt sida av sängen idag? Inte börjat dagen med att gå in i väggen?Fattar inte varför du går i taket, har du fått för många kunder och når inte fram till en enda? Frustrerande i så fall. Nä lite skämt får man tåla och ta för vad det är. Se på norges folk, massor av lustigheter får de tåla men vad jag hört så finns det lika många historier om svenskar i norge.Beträffande förbudet att i vissa sammanhang uttala namnet på en kulör så tycker jag det är fel, ja till och med fjolligt. Ser att ni fortfarande använder riktnr 08 som benämning på stockholmare, måste väl vara helt ok. Däremot måste väl komikern som sa att de numera ska tillskrivas benämningen 99or eftersom de inte är riktigt hundra, bannlysas med samma rätt som den som avbildar muhamed.
Hej Har nog blivit en miss där.99or använde vi redan för 30 årsedan när det flyttade in folk till storstaden
% sett är det nog lika många människor av den kategorin vart du en kommer i landet räknat från malmö och upp till Nordligaste Norrland ... men med 2,5 milijon människor samlade så blir det några st samlade på samma plats.Människor det med ,, dom stör inte mig och jag bryr mig inte ett dugg om vad dom gör.. (fram tills något är fel/kriminellt/ Kränkande) Jag har inga problem med att delge min åsikt till någon, det hela hänger på hur man framlägger den . Cocacola
Lite snö och ni gråter! Testa med Alaska eller Sibirien några år. Då blir ni glada för den lilla mängd som vi fått!
Har du varit där? Ingen lär sakna dig om du drar....