0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
IKEA's 4,3W/200lumen/2700K kostar bara 79:- och har riktigt trevligt ljus. Men, då får du skippa jazztobaken...
Tack för tipset .En variant vore ju att dra i sig lite jazztobak innan man går in på Ikea....Vem vet då kanske man tom kan stå ut med lönehelg dåligt väder å ett par dar innan jul. Tyke
Den här liraren kanske skulle dragit i sig lite jazztobak innan han gick pă ikea också?
Här har ni ett tips tillhttp://www.aliexpress.com/item/10-pcs-lot-Replace-50W-GU10-cree-9W-3x3W-dimmable-High-power-Rotundity-CREE-Light-LED/529644082.htmlRiktigt bra kräm i dessa.Bytte ut 3st 50w halogen i trappen.35kr st !
Dom där var det bra drag i, skall testa sådana. Köpte tidigare från dealextreme nå 5w som nu har börjat flimmra ganska ordentligt när dom blivit varma, så någon vidare kvalite på dessa var det inte. Dom sitter i en en halogenskena i hallen, så jag behöver bra drag i lyset där när man skall stå på skalle i skjutdörrsgarderoberna och rota efter ungarnas kläder.
Oj 9w led, måste lysa som en strålkastare, vi har i vårt trapphus 2 downligts med 3w Gu 10, lyser bra..Annars har vi köpt alla våra Ledlampor i fönster och ute på Ledclub, deras E27 2.2w för 66:- tror jag det var, sitter i alla fönsterlampor samt all utebelysning, 25st totalt, fint sken och ser ut som en normal lampa, har några Biltema E27 med, lyser bra, men lite dyra.
Tänkte tipsa om ledlampor igen.Jula e27 6 w 470 lumen 59 kr ord 99 kr.Helt ok ljus i mina ögon iaf.Tyke