0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Det låter väl som en god ide.Eller så låter du en kompis bära, och "låter" honom komma efter dig i trappen.
Jag bodde i Holland en tid och de flesta hus där har smala och branta trappor till de övre våningarna, oftast två. Jag köpte en Miele tvättmaskin och ni som har en Miele vet att de är förbålt tunga. Den skulle installeras i badrummet som låg en trappa upp. Tre män anländer. En av dem lägger sig på knä i trappan och de andra två placerar tvättmaskinen på den knäböjandes rygg. Sen kryper mannen uppför trappan med tvättmaskinen på ryggen med den ene kompanjonen framför och den andre bakom styrandes maskinen. Detta är ingen skröna!
Glöm tjock TV:n utan inbyggd dig mottagare.Jag gjorde samma sak som du........och två pers nästan bröt ryggarna på kuppen.Efter sex mån skulle den ned för trappen....och slängas....
En robertbox med scartutgång samt nåt gammalt tvspel är det denna ska användas till av ungdomarna uppe på loftet.I storstugan på nya plattisen är det hdbox samt bluray som ska kopplas in