0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Är det bara jag som har ruskigt svårt att förstå all text på Norska
Är det så paralellimportörerna råder sina kunder att göra istället för att kolla upp det " smäll till maskinen på en eller båda sidor" Följ inte Raptus råd och börja banka på innerdelen innan montören har kikat på den Känner inte igen "skaller" från innerdelen så har inget tips förutom att inte banka då det kan bli större problem om något inte sitter som det ska..........Men jag förstår inte riktigt allt som Raptus menar då jag inte riktigt har koll på allt han skriver men han verkar inte gilla återförsäljare som säljer via dom Svenska distributörsleden verkar det som
Snabbrengöringsatser ?Är de Mitsubishis dammsugarmunstycken du menar ?Dom finns hemma så du kan mailaEller menar du Q Effekt rengöringsmedel ?Eller har jag missat någon produkt som finns tillgänglig !!Du märker ingen skillnad på luftkvaliten om du tar bort hokus pokus filtren om det är dessa som låter
Det enda jag kan gissa att "nån" menar är dammsugarsatsen med lite olika mindre borstar och en slang till den vanliga dammsugaren avsedda att göra rent innerdelen eller om det är rengöringsmedlet Q Effekt !Tror du får fråga vad dom menar menar för snabbrengöringskitt/sats , tror dock det handlar om satsen med borstar till dammsugaren.