0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har tittat på en Dacia Sandero ... och nej, skulle inte köpa den. Mycket låg standard!Allt känns konstigt .... hittade inte ens el-hissarna .... dom var i mellankonsolen (inte vid dörrarna). Sen tycker jag att bilen har mycket låg säkerhetsstandard .... det finns bättre alternativ!Toyota, Hyundai, Opel, Fiat, Citroen, Kia .... till och med Chevrolet .... finns en del andra bilar som har lika lågt pris och högre nivå/ pålitlighet
4 inlägg i rad, nytt rekord?
Kanske det
@ Jokavisst, om det inte skulle finnas andra bilar som jag skulle kunna finansiera skulle jag också köpa Dacia.
3000mil/år ung.Kan du få in en dieseltank på 500liter i en Space star
Vill du förresten ha med dig en dieseltank av denna modell bak i din bil Du tycker inte det kan finnas risk för att man sölar ner allt annat när man tankar upp tanken
familj med barn och bagage. Men jag har inte sådana behov ... inte ännu i alla fall ;-) ...
Dacia var sämst av alla!
varför välja Dacia?
Det ingår ju spillbricka i tanken. Hemma kör vi med typ den här modellen:http://ads-img.cdn.mbdsrv.com/148_148843_2011011212916_1/dieseltank-master-tank.jpgDen gör sig bäst på flaket...
Robust och pålitlig bil? Volvo 240. Säger det jag alltid brukar säga: En 245:a från 70-talet, och gärna en -75:a så att du kan stoppa i vilken motor du vill utan massa krångel. Modern snåldiesel? Stor amerikansk V8? Bara att börja skruva.Försäkring på en 100-lapp i månaden, ingen skatt, bes vartannat år. Reservdelar, service och däck; max någon 1.000-lapp om året.Slå den totalekonomin... Sen får man så klart ta hänsyn till värdeÖKNINGEN också. Inte illa när bilägandet är bättre än pengar på banken!