0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Fy fan, du skulle se baksidan av mitt hemmabio rack (jag kanske tom tar en bild och lägger ut)Om jag skulle dra ur alla kablar samtidigt så skulle jag aldrig få tillbaka dom på samma sätt.Det är en allsköns blandning av digitalt och analogt och autoswitchande (en ingång aktiveras automatisk när man slår på apparaten.På det en väska full i fjärrkontroller och ett dammlager bakom racket som skulle ge spader åt TV4:s städtant.
Räcker det inte med 1st HDMI Ta ett kort så vi får se hur det ska va
Anläggningen är anno 1998 och projektorn har inte HDMI.Din kompositkabel är väl RCA så den kan du väl använda för SPDIF?Då sparar du in en kabel på inköpskontot?
Var ju lite så frågan löd i ett tidigare inlägg "Har jag köpt får många kablar"
Ja det var ju gott det iaf Men den där kompositvideokabeln som är med LG:n är överflödig iaf eller?Jag ska bara använda HDMI:n och det där "kitet" med RCA, optisk och omförvandlaren mellan TV:n och LG:n om jag nu fattat det rätt
Ja den är överflödig. Ibland kopplar man in den ändå för att kunna ha enklast möjliga bild när man testar, kopplar in och kopplar om och gör fel å så... Det brukar alltid gå att få bild genom den när man ställt in något fel så att bilden försvunnit. Kommer man då åt menyerna och kan ställa rätt igen så är den ju användbar. Kan ju tyvärr hända att man glömmer bort den och fortsätter titta på kompositvideo....burrrr. Överflödig men bra att ha till hands ibland.Låt oss få veta om du får "kitet" att fungera.//2000
Man kan väl aldrig köpa för många kablar?Det är ju bra att ha.Och de kan inte kosta mycket heller.
Men det där "kitet" är väl mer eller mindre bara att plugga in, eller Bara det blev rätt kablar och att jag valde rätt typ av omförvandlare
Snyggt, är det centraldammsugaren du har kopplad bakom TV:n