0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
140 kr för en klippning... jag undrar hur dom får det att gå ihop..350 kr betalar jag och det tycker jag är billigt och har svårt att förstå hur frisörn får det att gå ihop cocacola
Det finns ett ställe här på orten där det jobbar nyskolade frisörer som inte fått något gesällbrev ännu eller plats i någon av de större salongerna. De brukar ta 120kr för en herrklippning men jag hoppade in i fredags o de hade reapris. 95kr.... Har inte kunnat klaga på klippningen hittils i alla fall.
Exakt!Min fru är frisörska och även en snabb klippning med förbredelser och städning efteråt upptar nästan en timma.Och alla som har företag vet hur mycket av det som försvinner ut i skatter.
Ja, har dom inte gesällbrev ännu blir det väl billigare. Är på väg till frisören nu. Dom öppnar kl. 10.00. Är redan i innerstaden Jag meddelar sen hur det blev!
Ja tycker på ett sätt att det är dåligt att de ska tjäna hälften mot de som har gesällbrevet eller bara jobbar hos en som har det. Jag går inte bara dit för att det är billigt utan för att tjejerna ska få sin erfarenhet.
Fick en dosa av min bank i Göteborg. Med hjälp av den ska jag logga in på nätet och skaffa e-legetimation.
Hur ser dosan ut?Är det en kortläsare i den?Om du har ett nyare Visa så har det kortet inbyggt Bankid och då är det bara att stoppa kortet i läsaren, var du än är och på vems dator och kortläsare spelar ingen roll
HejJag är mer nyfiken på din nya look Ewald? Fick du välja själv eller gick de efter en mall ? Måndagar klipper vi så tisdagar klippervi på detta sättet osv.Huvudsaken är att du är nöjd naturligtvis M v h tyke
Du tog med ditt gamla hår tillbaka väl Försvarsmakten "hemliga" avdelning tar ditt DNA i smyg annars och använder det emot dig när du minst anar det annars.Har t.om hört at dom släpper ut lite strån på olika ställen i världen för att lättare få nån att skylla på om det skulle bli terrorattack nån stans Och du som är så på resande fot me ska ta det extra varsamt, Mi6, CIA, FBI, DEA, KGB, Spetznaz, SÄPO, U name it är snabba på att dra slutsatser
Har du ngn gång haft kontakt med Julien Assange sist?
He he, ne, känner han dåligt Men jag har läst en del deckare