0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Men även i Göteborg finns det ur många som helst som klippar för 140 respektive 160 SEK.Ewald. Har du koll på skattesystemet ? 140 kr för 30 minuters jobb. inkluderar lokal lön/skatt/arbetsgivar avgift, ström schamponering försäkringar/kostander för revisions tjänst, reklam utbildningar mmhur får du det att gå ihop? cocacola
HejNu skall du få ett gratis tips av mig Ewald...Något som jag har gjort de senaste 15 åren.Klipp dig själv ! Köp dig en hårklippningsmaskin på Jula eller classe i sjön för en hundring eller så....Allt som behövs annars är en spegel ström å en förlåtande flickvän/hustru som gillar dig för den du är......Alternativet är att du använder mössa Man är ju inte direkt ett modelejon så även fast man missar någon tofs ibland så försvinner det i den allmänna misären.Ungarna retar sig mer på öron/näshår som tydligen misspryder min lekamen... M v h tyke
Min fru klippte och färga håret för tyå 2 veckorsedan 1200 spänn gick det på Får nog dra år lädret lite hårdare märker jag Där hon jobbade som frisör tog dom 750 spänn för att klippa en kille/man, oavsett hur mkt som skulle klippas Men det ar iof en salong med lite högre "status" i Gbg
men ewald Dom fasta avgifterna skall betalas med intäckterna från varje kund, Det är den typen av priser som gjort att alla som har kontant hantering har en liten speciell kassa . Kassa register kallas det förcocacola
Vad tycker hon om frisörskolan i Göteborg? Skulle kanske löna sig med en resa till Göteborg?
Ja men dom borde det .. för att systemet ska fungera måste vi alla bidra med skatt.det är svårt att göra det med den debiterigen .cocacola
Det finns ett ställe här på orten där det jobbar nyskolade frisörer som inte fått något gesällbrev ännu eller plats i någon av de större salongerna. De brukar ta 120kr för en herrklippning men jag hoppade in i fredags o de hade reapris. 95kr.... Har inte kunnat klaga på klippningen hittils i alla fall.