0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Skaffa tjej + lära känna henne tillräckligt bra + 9 månader = första barnet
Japp. Sen kan du dra bort 20 år av ditt liv...
@Ewald.om det hade varit självklart hade inte skillsmässo statistiken sett ut som den gör .Rätt person ,, Det är lika svårt att hitta en bra fru som att hitta en Polare,En riktig polare /barndomsvän har man med sig av samma orsak som man slipper skilsmässa och bråk .cocacola
Man har ju i regel mer gemensamt med en pojk, en tös som vill springa i affärer och prova kläder är kanske inte lika roligt Tänk på vad man kan hitta på i världens bästa stad :Jag säger bara: LISEBERG!!, Nordstan, ceféer, Pizza Hut, cykla med dessa blåa "city bikes", IKEA Kållared, ... Brukar ju t.ex. vara på Nordstan ganska ofta när jag är i Göteborg. En tjej som är lite lugnare skulle vara perfekt. Men blir hon äldre ska kanske inte pappan alltid vara med när hon vill prova och handla kläder?
@ JokaLite matte:Skaffa tjej + lära känna henne tillräckligt bra + 9 månader = första barnet Eller hur?
Tråkigt blir det om det blir tvist och bråk i familjen (se mina länkar till nyheterna) .... skulle jag tro ... eller om olyckor inträffar ....
Ewald, känner vi varandra eller?Typ så var det för mig, fast min blivande drog till Thailand i 3 månader på semsester under den tiden oxå innan det "braka" lös på riktigt
Jo men man kan inte leva efter "OM" eller "TÄNK" i fall det händer nåt.Med sånt får man ta det som de kommer och sen hoppas på det bästa...
Nej det är ju klart som faen att pappa inte ska vara med in i provhytten när dottern provar kläder, det är vad jag menar, det är ju "mamma syssla" det där.Med en grabb kan man gå på classi i sjön, hobbex och provköra bilar ist
Haha, ... jag visste ju att min beräkning är rätt .
Ja jag börjar bli fundersam på d du Du är ju en hel del i Gbg vad jag förstått och du kanske t.om är därifrån.Jag bor bara 16 mil från Nordstan och i Gbg är jag som regel i flera ggr/vecka, om än bara på genomresa eller på SUÖ.Nordstan håller jag mig i från, köpte mina vigselringar där, resten handlar jag på Allum av det som jag behöver i klädesväg
Min "tjej", på senare år min fru, har varit min kompis sedan 1996.Precis som någon skrev innan, en kompis.Skall man leva tillsammans med någon så får man kompromissa.Det kan gälla bilar, trädgårdsarbete, fixa huset eller köra dammsugaren.Man gör det tillsammans med sin kompis.